Lenovo IdeaPad 320 | Test, recenzja, opinia

43
1



Zapraszam Was dzisiaj na recenzję laptopa Lenovo IdeaPad 320-15IKB z procesorem Intel Core i5 siódmej generacji, 4GB pamięci RAM, dyskiem HDD i ekranem 15.6” o rozdzielczości FHD.

Zachęcam Was do subskrybowania mojego kanału, do komentowania i lajkowania. Pamiętajcie, że znajdziecie mnie na Facebooku, Twiterze, Instagramie, a także na Patronite.pl, gdzie możecie dobrowolnie wesprzeć moją twórczość.

Facebook –
Twitter –
Instagram –
Patronite –
YouTube (subskrybuj) –

INTRO by TwiFeedo

MUZYKA:

Johan Lilja | A Bouquet Of Roses |
Johan Lilja | Fun Time |
Johan Lilja | Grows Up |

Cześć, trzymajcie się.

Nguồn: https://freecode.com.vn

Xem thêm bài viết khác: https://freecode.com.vn/windows

43 COMMENTS

  1. Witam ! Mam, a raczej dziś oddaję PODOBNY (bo lepszy) laptop. A mianowicie Lenovo ideapad 320 , Intel Core i7 8-generacji. 12 GB RAM Powiem wam jedno! Dziadostwo! SERIO. Dałam 3600zł. Robiłam na to dwa miesiące! A dostałam całe G. Oto co wyrabia ta maszyna: – Czasem w ogóle się nie włączy (czarny ekran po odpaleniu laptopa utrzymywał się pół godziny, więcej nie sprawdzałam, bo po zresetowaniu się włączył)

    – ''Zacina się'' najczęściej na YT jeśli chodzi więcej niż 3 godziny (przy pełnej baterii!!) i nic nie da rady zrobić., nie pojawia się menadżer zadań itd.
    – Kiedy się ''zacina'' głośno buczy. (jakby miał *** zaraz wybuchnąć serio)
    – Nie łączy się z dostępnymi w domu sieciami. (Dla porównania: starszy i gorszy jeśli chodzi o parametry laptop oraz drugi lepszy łączą się z dostępnymi sieciami bez problemów)

    – Zaczął źle służyć około dwa tygodnie od zakupu
    – swoją pracę musiałam zapisywać średnio co 15 minut, bo bałam się że przy ''zacięciu się'' wszystko mi przepadnie.
    Dodatkowo mój kolega, który jest informatykiem naprawiał podobny laptop. Ja nie wiem jak to jest możliwe ale w dolnym rogu ekranu po prawej stronie była dziura na wylot! Która zrobiła się od przegrzania !!!!
    Dziś go zwracam, dołączam im cały folder filmów, bo niekiedy zdążyłam nagrać telefonem co się dzieje z tym laptopem. XD Także kochani nie zawsze droższy laptop jest lepszy. Koleżanka i brat mają laptopiki po 1700 zł i hula im wszystko. AutoCAD, GIMP, LOL, SIMSY4 … i wiele innych programów, które ważą dużo i są procesorochłonne (nie jestem informatykiem wybaczcie, ale wiecie o co chodzi)

  2. używam w domu, do prac biurowych, neta, youtuba i jest ok. używam od kilku miesięcy i nie ma z nim żadnych problemów.

  3. Mam problem z tym laptopem…przy każdym dotknięciu touchpada słychać jego stukanie jakby był odklejony – czy też tak macie. Laptop oddałem na gwarację, po powrocie z gwarancji to samo, a niby naprawiony 🙁

  4. Jak z jakoscia wykonania? Czy nie straszne mu bedzie prawie codzienne noszenie z domu do pracy? Czytalem, ze obudowa jest z cienkiego plastiku ktory bardzo sie wygina. Jest jakis sposob na zrobienie podswietlanej klawy?? W dellu podobno wymienic tylko sama klawe.

    Moj asus A7sn z 2008 przetrwał nawet misje w afganie, ale slady zuzycia na slabo nim widac, bo w dniu zakupu pokrywe i palmrest okleilem folia przezroczysta, ktora trzyma sie do dzis zuzyly sie tylko pokrywy zawiasow ;>).

  5. to wersja lenovo ideapad 320 intel core i5 8th gen ?
    bo mam taki sam i z fortnite sobie poradzi ale na 60fps które spada po każdym ruchu

  6. Przestań robić te najazdy, zoomy, bój się boga człowieku. Jeden kadr a nie lot kamery nad kukułczym gniazdem

  7. ja kupiłem ten laptop jako główny komputer tylko że ja mam lenovo ideapad 320s nie tylko 320 jestem zadowolny

  8. Ja 320-ke też właśnie kupiłem z 2600 zł. Tylko szukałem wersji z SSD 256GB, 940MX i 8GB RAM żeby nic nie powodowało "wąskiego gardła". Znalazłem taką i lapek mimo, że ma i3 7100u to dzięki SSD i 8GB RAM w zadaniach biurowych uruchamia się i działa bardzo szybko jak model o klasę wyższy.
    GTA V na LOW w 720p działa w 45-50FPS, więc idzie nawet płynnie grać. Zaskoczyła mnie karta WiFi- na zakresie 5GHz osiąga download 200Mb/s czyli max mojego łącza… 🙂

  9. Czy laptopy lenovo z seri idea-pad 320-15 są wyposażone w chłodzenie powietrzem czy mają pasywe ? Mają wentylator ?

  10. slychac ci tylko z prawego kanalu a w lewym jest jakis dzwiek jakby ktos gadal do garnka… eh poza tym po co takiego rozbudowane zdania, ten filmik mogl spokojnie trwac 5 minut

  11. Ja mam od 3 miesięcy robi robotę gta v chodzi na dx11 na 1080p 60fps nie spada niżej. Mx150 i7 8g/ram 8giga/ dysk ssd. Wszysko ładnie pięknie ale karta dźwiękowa charczy. Wyświetlacz zwykly bardzo blady

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here